bort...

frukosten uteblir illamåendet välkomnas tillbaka och hur fan ska detta nu sluta...
jag har aldrig velat fly...men nu fan vill jag det...och jag vet precis vart jag vill...
jag vill till marie till norge bara bort från allt...jag vill till stavanger och hälsa på min familj...
jag vill vara full i flera dygn och bara dansa och ha kul glömma glömma glömma allt...
fan fan fan....
jag vill vakna med ngn ful jävel på min arm och bara ha ångest över det...sånna skitsaker,men nej då nej då...
man får snällt stanna kvar hemma i etuna och ta tjuren i hornen och försöka må bättre av sig själv...
nemen neeeeee då....tydligen inte...

idag efter skolan fika med anna ska bli mysigt...


tove och hanna tänker på er alldeles extra idag...

nu ligger bollen hos dig bara så du vet hahahha!!!!

hur kunde det bli såhär???


det gör ont i mig att det gör ont i dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback