de som får mig att orka..

det är de som får mig att orka gå upp på morgonen och ta tag i mig själv...inte bara sitta hemma och tänka och tänka...de som gör mig så glad de som alltid får mig att le....
barnen mina fina ungar i skolan....

Lunchen idag

- frööken frööken fröööken Josephine
- ja vännen vad är det?
-vet du varför elefanter dricker vatten?
-hm nej det har jag ingen aning om,för att de är törstiga?
-nej för att de inte har råd med öl....
 
jag skrattade så jag grät och barnen såg nöjda ut med att ha fått mig att skratta!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hej hej gumman ses imo

Postat av: Anonym

hahhaha jagkan säga att jag oxå behövde de skrattet just nu :)

2008-04-03 @ 23:40:40
URL: http://maris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback