del 2

blev det sen någon efterfest?
klart det blev.....
först var vi bara tvugna och kolla med Sultanen och Kapten Krook.....

image1093
image1094
image1095
tycker att bilderna säger nästan allt...finns inte så mkt att skriva....mer än  att en fest med only the a list people höll hög kvalite och var den bästa på länge....=)

såhär såg det ut dagen efter.....


image1099
min syn när jag vaknade till liv....
image1098
image1100
klockan sex i söndags tog jag mig hemmåt då var jag fitt for fight igen...


bytte kläder tog en dusch gick ner på bowlinghallen för att träffa Nicklas och
Calle och Kadri som var i sverige över helgen...de bovlade och jag kikade på ...
det var bra så sen hem och sussa....
image1101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback