en vecka sedan....

idag är det exakt en vecka sedan....
jag var på sjukhset och fick veta det, detdära hemskt trista...
jag har inte förstått det ännu det har jag inte gjort...
men det har alla andra gjort,alla är så ledsna och oroade...
och det är jag med...
men jag tror själv inte att jag förstått allvaret i detta ännu....
jag är ledsen och nedstämd för att jag har ont...
för att jag är rädd för narkosen och för att jag inte vill bo på sjukhuset (ska alla hälsa på nu....)

ibland vill jag vara som henke (lillebror) bara rycka på axlarna och säga osoft....

imorgon är doc en rolig dag,då ska det shopas med sandy..jag ska köpa en fin träningsoverall till sjukan och andra bra och ha saker sen är det lunch....efter det ska jag hem fixa med håret är nu platinablond... och sen bär det av ner på stan för middag med vänner i nya fina sitt skorna;)


nu sova nära nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback