eric och jag

tog en promenad i vårsolen till slgasta...vårat slagsta erics och mitt slagsta.
Vi åt glass vi tyckte att efter 50 min prom så var vi värda det,kön var 30 meter lång den stod vi snällt i.
Sen gick vi hemmåt genom slagsta vi gick genom skogen där vi lekt i timmar som barn,lekparken och backen där vi åkte pulka..och stenen som vi bägge hävdar krympt inte vi som växt...och skogen hade blivit mindre eller inte...
fina fina slagsta det som format oss till dem vi är idag. Fina fina vackra slagsta våran barndom vårat slagsta...med skolan,kiosken och karins ica och allting...vi såg några barn en pojke och en flicka de lekte i klätterställningen där vi lekt så många gåner...och jag tänkte detdär är denhär tidens eric och josephine...
Vi pratade om våran barndom våran skolgång våra familjer och allting.
Slagsta är trygghet och värme kärlek och lycka för mig...
Idag var klart den bästa dagen att gå dit på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback