hon på russinpaketen hon är fin

i tordsgs så fikade jag och anna det var mysigt skönt att prata om allting...anna tror att om ett år kommer vi att skratta åt detta..kanske det kanske..om inte annat kanske vi kan skratta tillsammans åt andra det gjorde vi idag.
=)hahhah så jävla roligt anna och jag skrattar alltid hysteriskt och ingen annan fattar någonsin....gruka.....
 
i fredags så jobbade jag på statt på kvällen,det var sjukt sjukt...offtast är det bara kul för att alla kollegor där är så roliga...men igår var även själva arbetsuppfigten kul....
vi hade gästkock i köket och alla andra vanliga kockar och kallskinkor..det var trevligt...vissa var väl bittrara än andra men det tog vi inget extra för...sandra och carro jobbade p bar och det kan ju bara sluta galet...

vid två stemlade jag ut och tog en tripp via perran...det var dumt gjort mkt dumt gjort....för där stod du.....kul för dig kanske mindre kul för mig....när du tittade på mig vände jag mig om och gick...det är lite så jag känner för dig numera....sen gick jag in i köket och skrek fula ord där....det hjälpte inte....

vidare till runda kiosken för att träffa vännerna,jag var bitter och arg de var fulla...några åkte hem jag följde med på en kass efterfest....att det bara är restaurangare som vet hur det ska efterfestas stör mig lite....eller inte jag kan ju välja att efterfesta med dem istället....och det ska jag göra ikväll det lovade du mig hjärat=)

hem vid fem upp vid nio gå till jobbet igen och jobba =) tur för min ekonomi att jag inte har någon aptit längre....
trist för min ekonomi att istället för att vara hemma och vila och ta det lugnt så ska jag supa skallen i tusen tusen bitar ikväll.....det förtjänar jag iaf....det obehagliga mötet på perrongen stör mig ännu....dumma dumma er.

ikväll då?
träffa tjejerna sista gånen innan alla åker iväg....
gå till perrongen och träffa alla alla er....
efterfest någon stans...
du sa att du skulle ringa och kolla hur jag mådde under kvällen....det är jag tacksam för...men det är svårt...

imorn,bakis - ska träffa dig vi ska prata för första gången... om vad som händer nu...

jag kännner mig - trasig,ledsen,nedstämd,sliten och så jävla jävla trött... jag vill inte nu måste något kul hända!!! eller så kan folk kanske bara börja köra med raka rör...gäller alla....

jag måste- försöka komma över ditt svek
du måste- lova att aldrig aldrig göra så mot mig igen
annars inget du och jag mer.....


jag får inte ringa till honom och vara ledsen vad som än händer....jag ska inte skicka ngt jävla sms hit eller dit....

jag ska verkligen inte skicka ngt jävla sms till ngn annan jävla jävel heller det går bra att stryka detta just nu.....

jag ska duscha välja kläder och gå till camilla nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback