idag är det måndag...

och det är en vecka kvar till operationen....
läkaren som ska operea mig ringde idag han lät lugn och väldigt trevlig och det käns jätte bra. Huvudsaken är väl endå att mongot från akuten inte kommer att vara närvarande....
Kontrollfreak som jag är har ringt både marie mamma som är sjuksköterska och daniel och peters mamma som jobbar på provtagningen... de var jätte snälla och svarade på massa frågor det känns lite bättre nu...
jag mår lite dåligt över att jag inte har ngn aning om vilken tid det är jag ska opereras bara att det är på måndag...att det tar en timme och att jag ska ligga där i 3-4 dagar.att det tar kanske 2 h till jag kan ta emot besök...
kontrollbehovet gör mig galen..men det är väl så att jag inte kan kontrolera allt och nu får vi hoppas på det bästa helt enkelt...
jag frågade hur lång tid det tar tills jag läker och kanske blir det födeledag i grekland endå..hoppas hoppas.
nu sitter jag på balkonen i solen och ska snart gå ner på stan med marie för att sedan gå till provtagningen...

sen ska jag jobba=)

annars är veckan fullspäckad för att slippa fundera så mkt på allt annat..


eve jag saknar dig ....


pratade med hanna och tove igår...det kändes skönt =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tove har berättat och jag tänker massor på dig. Kram Sofia

2008-04-22 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback