idag är det onsdag ...

när jag imorse skulle trippa till skolan i mina fina pumps så regnar det ute...det gillade jag inte:/ det var för sent att gå upp och byta och fick snäll förlita mig på de vinter stövlar som står ute på vfun....(för inte ens jag trippar omkring i stiletter ute på en leråker).
Dagen har hittils varit bra bra bra,gårdagens möte gav mycket.. jag han med mkt vfu,jobba,möte,promenad och fika med eric. Heldiga meg.. Idag han jag med vfu,tvätta,förbereda för imorn,springa till jobbet och sedan därifrån för lite sällskap... Ikväll tas det stora stora beslutet jag har nästan bestämt mig tack alla för hjälpen...
Det har slagit mig att mån-fre och ibland även på helgen så är min vakna tid i mitt hem knappt en timme....jag vaknar drar iväg kommer hem lägger mig....vad resulterar det i?? att jag inte har några rena kläder att disken för veckan ligger i hon och att det är grejjer överallt i mitt kök/sovrum..så vad behöver jag?? jag behöver hjälp...
jag behöver en hemma man!!! ja så är det faktiskt...en aldeles egen hemma man,som kan hjälpa mig med allt detta...nu kommer jag få mängder med skit för detta,men alla män skaffar sig ju hemmafruar så va fan....
Alltså inte ngn att ha ett förhållande med för när skulle jag någonsin ha tid att träffa denna stackars människa? inte i veckorna iaf...men på helgerna ibland..de senaste helgerna har jag ju spederat med mina vänner i ngt berusat tillstånd ngn stans på ngn krog i denna stad...så ja möjligen då då=) och på nätterna..ngn att sova bredvid helt enkelt... jag vill ha en hemma man nu nu nu eller kanske en fru ;)

imorgon vet jag att det kommer gå bra för det har jag lovat mig själv...nej jag är skit orolig och rädd...
ikväll så tas det avgörande beslutet...
nu ska jag jobba vidare ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback