idag är det söndag...

och en vecka kvar tills jag läggs in på sjukhuset...
det kallar jag osoft...
jag har massa saker inbokade hela veckan och nog fan ska jag pressa in lite till....
så jag slipper sitta och tänka...slipper vara själv slipper fundera på hur det egentligen är....
jag har varit vaken i två timmar,min första sovmorgon på en vecka....men jag kan inte sova...jag ligger i sängen med datorn i knät....
du ligger bredvid och sover...det ger mig trygghet och lugn att slippa vara själv....

att slippa börja tänka och fundera....när jag har frågor så svarar du om du kan kan du inte så tar du reda på svaren åt mig...med dig kan jag vara mig själv precis som jag är...precis som jag vill eller verkligen inte vill vara...

när jag är ledsen lägger jag mig nära dig och du håller om mig...


tack det betyder allt för mig...



idag ska jag forstätta att ringa och svara på sms samt träffa cissi och Frances


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs min helt underbara nystartade blogg! ;)

Postat av: Lilla Lindblom

Hej Josse! Ville bara säga att jag tänker på dig. Jag hoppas innerligt att allt går bra för dig. Många kramar! S

2008-04-20 @ 16:51:40
Postat av: Amanda

Hej vännen! Vad är det som har hänt?
Hoppas att du mår bra!
Många varma kramar=)

2008-04-20 @ 21:09:19
URL: http://amandamarial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback