idag har jag tagit mig för..

Jag var på lunch med Marie på royal, vi åt kyckling och det var jätte gott. H.S kom förbi och såg ut som hade fått en rejäl smäll men tydlige så hade han fått ögoninflamation stackars honom han var helt röd i ögat inte kul där inte. Det är tydligen massa som är sjuka på jobbet nu och vissa får jobba endå mindre skojj...
Efter det så tog Marie och jag oss till sjukan,kändes bra att ha henne med mig hon kan ju detdära med sjukhus. Hon höll tom med mig i handen när de tog proven på mig det var snällt...jag blev bara lite hets när hon tänkte sitta på golvet..fan ingen tar oss seriöst om hon gör det..så hon fick snällt resa sig...
Efter det bar det av till jobbet och jobba fram till nu.. nu har jag fått ont i magen trotts medecin och tänker kila hemmåt nu..jag behöver víla känner jag....veckan börjar bli fullbokad redan nu men är det ngn som vill ses så slå en pling så hittar jag en tid.
Jag kommer ju inte va riktigt med i matchen på ngra veckor så nu får vi passa på !!
Nej nu ska jag stämpla ut och ta en promenad i vårsolen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tänker på dej gumman,
ring om du har lust med en fika på rutan i solen
puss

2008-04-22 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback