igår=)

Kilade jag hem till eric efter att ha plattat mitt hår i en timme...=)
han bjöd på jätte god middag som han lagat helt själv och efterätt och allt,det var jätte trevligt och gott.
sen kilade vi ner till perran och satt där och snackade och drack lite...kvällen var jätte mysig och eric skulle jobba dagen efter så vid tolv så kilade han hem.
jag satt kvar med mina fina kollegor och smet sedan vid två tiden...:p


hem fort och dusha för att åka till landet och ha möte med familjen...vi åt vofflor som sig bör vid denna årstid och hade möte...
det var jätte mysigt på landet och kul att träffa släkten !!

nu är jag hemma trött som jag förtjänar och sitter och jobbar lite ....snart sova sött och ladda för nya fullspäckade veckan !!!!


i have a vision...and im gonna make it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback