"in ?? om jag kommer in...jag kommer ju knappt ut.... " om helgens bravader del.1

Efter att ha tagit stefan med mig eller vänta nu...han var mer eller mindre tvungen att bara ner mig till perran i lördags...när han inte tyckte det var så himla kul att titta på josephine som tittade in i väggen och gjorde sitt bästa för att inte börja gråta i en pöl på golvet... så tog vi oss iaf ner till perran....där väntade vi in sandra som slutade tidigt...för en gångs skull och även anneli.....
vi skulle ju "bara ta det lugnt" trodde de...själv hade jag andra planer;)
när sandra och jag vinglade från centro tillbaka till perran och jag hävdade att alla andra skulle tycka vi lät som en gramofon skiva som hakat upp sig...när vi bara citerade Björn Gustafssons brat snack...men att prata om hon på russin paketet och at utse oss själva till att vi faktikst är de enda som är top notch....
Sandra var med på noterna och även stefan som tänkte att vi skulle styra upp efterfest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback