och mera kryapådigsjälv saker

En luch med sandra och i åmgångar,a.j,m.t,a.l och h.s =)
vi satt i skuggan p wayens tur att de hade många filtar då;)
Sandy och Henke gick och jobbade då tog jag med mig Mimmi och Amanda en runta på stan för att införskaffa ännu flera kyrapådigsjälv saker

det blev 
en träningsoverall (grön)
två linnen och lite underkläder ( att ha på sjukhuset).
En stor röd väska,(att packa alla sjukhussaker i)
ett par vita tygskor,f(ör jag inte har råd att köpa några herrejössös skor nu när jag ska va sjukskriven)
ett läppglans 
visitkort
stay ups (till skorna ikväll)
det kom jag hem med i påsarna idag..var såå nära att köpa ngt att ha på mig ikväll men nej där var jag duktig=)

dagen till ära fixade jag håret med och är nu ljusare än vanligt
image1108

nej nu ska det fixas inför middan ikväll =)


avslutade stan besöket med en fika med mamma, visade allt jag köpt. Hon betalade overallen den var hon nöjd med=)
hon är den enda som inte kan köpa att man faktiskt kan må lite bättre för stunden av att shopa...nej jag har inte berättat om kyrapådig skorna för henne =). mamma undrar varför det är så mkt folk på stan...(mamma är den mest ekonomiska jag känner,hon kan inte förstå hur man kan leva sitt liv efter hur man får lön...man får ju lägga undan så man har lika mkt varje vecka tycker hon....)så då sa jag ja men det är ju för att det är löning ju,jaha sa hon då!!

min mamma är så kul men hon fattar det inte ens själv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback