på legget står det snart 22 men jag vara både....

13,14 och 15 enligt mina mogna kollegor=)

I fredags slog jag väl alla rekord jag bara kunde...

1a fikandes på rutan med mina kollegor från statt..oj jävlar säger jag alla tittar åt mitt håll..men kolla kolla han i orange tröjan då jag försöker påkalla alla runt bordets uppmärksamhet ...alla kollar men ingen fattar....vad då har du typ vart med han eller kläcker någon då ur sig....nej nej nej
men va faan det är ju snygg ERIK....nej inte eric eric utan SNYGGERIK från idol....jag blir så till mig att amanda får hålla i mig så jag inte ska springa fram och ge han mitt nr.....
kort därpå så kommer två killar till traskande...då är det ju såklart Danny och Mattias....fjortisarna samlas och vi spanar från fiket...när jag närpå hotat mina kollegor så säger amanda att hon kan gå och ta en bild på honom men MIN mobil....hon kommer snabbt tillbaka utan bild...för just när hon kom fram så drog ej tjej ner tröja och bh och säger skriv här visst säger danny och skriver för glatta livet....då var det nog för amanda och för mig med....

2a även i fredags...
kommer in på jobbet jätte glad och sugen på att jobba....går in i rökrummet överkonusmerar ramlösa....då kommer en kollega in och säger har du hört vem som ska jobba här ikväll...nej för det hade jag ju inte....röd som en tommat blir jag och sen måste man ju passera köket för att komma till våning två.....nu pratar vi inte säger jag till småserviserna mimmi och amanda nu går vi bara förbi....trodde jag jag...amanda stannar å tjattrar i tusen år....det var inte bara jag som var röd i ansiktet den dagen i köket......

men jag får med vara fjorton ibland....skratta och fnittra och bli nervös.....

3a i fredags
ngn som skitit i det blå skåpet kliver in på perran när jag är där och ska lämna saker....josephine har på dessa timmar mognat vessäntligt...tittar förbi personen ifråga och skyndar sig in i köket....åldern sjunker igen på dessa sekunder...och jag står och svär i köket ....och ja det kändes lite bättre iaf....
det gjorde det dock inte när personen ifråga travade in på perran i lördags när jag minst sagt inte var i mina sinnens fulla bruk...men nu skiter jag i det.....

nej josephine skärpning nu!!!

men ni hade ju kul det bjuder jag på....


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha kul att du kallar oss för småservitriser=)
puss på dej gumman
bowling på måndag?
och du vin på perran, tisdag är ett måste!!!!!!

2008-04-09 @ 22:48:27
Postat av: Josephine

mimmi...ffs skriv din blogg så jag vet vart jag ska svara...1 jo för att i mina ögon kommer ni alltid vara småservitriser ;) 2 jag kan komma ner en sväng efter jobbet slutar åtta 3 för att fira att ni fyller? jag ska va nykter har barnen på onsdag ju=)
puss

Postat av: Jennie

Hehe, inte BARA jag som anser att åldern sjunker på statt ibland. Du också... ;) Alltså, det var inget personligt, eller hur? :D Livet på statt funkar så. ;) Ha´t najs!! :D

2008-04-09 @ 23:38:30
Postat av: Amanda!

Inte småserviser! Haha, jaa du helt sjukt kul dag i fredags och du tog det ju som en kvinna ska, skriker i köket och vill slå huvudet i bänken:P Puss på dig=)

2008-04-10 @ 20:47:19
URL: http://amandamarial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback