tack alla för igår

Middagen igår var perfekt!! Det var jätte mysigt och alla var så fina och maten var så god=) Även den musitga soppan som nicklas tog ;) eric,henk (behövde inte vara med på bild..)och jag åt kött smaskit=).
Jag är väldigt tacksam över att ni tog er tid och kom dit mina vänner... även ett stort tack till er som kom in och gav en stor varm kram,Sandra J,Stefan,Simone Jesper mfl;).
MIna fina vänner kilade till nybron för att dansa ;) Jag och Filip satt kvar så kom Malin och Anna. Jätte trevligt hade vi och första tanken var att jag skulle gå med dem vid ett men så kom Mimmi och massa andra och hur trött jag än var så hade jag inte en tanke på att lämna mina mina fina kollegor och kila hem då...så jag stannade till två och gjorde sällskap med Camilla,Eric och Anna!!
ska alla bli stressade och otrevliga mitti alltihoppa.....DONT DRINK AND DAIL..skämtades det om...det var så lagom jävla kul tills någon gjorde det från min mobil....till ngn jag borde raderat nummret till för länge sen sedan..jaja det var ju inte mig denne satte i en obekväm sits utan personen till höger om mig...så har denne mage att härja på mig för att jag bli obekväm när alla ska plocka fram lik ur garderoben...tror vi har ungefär lika många du och jag hjärtat eller nej....där vinner du;)
såhär trevligt kan alla ha en lönefredag;)
image1109
image1110
image1111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback