today is the day....

att jobba igår gick kanoners amanda och jag äger=) mer än så behöver nog inte sägas...


idag lyckades jag sova länge enda till elva,det är ett tecken på att jag inte mår bra att något är fel...
en lugn och lång fukost ;) följt av att åka hem och städa och packa alla saker...i min nya röda stora väska...som var för liten för alla mina saker....
fika med eric på sylvia och på vägen mötte vi grabbarna grus...som var ute och fingick??? öhh eller inte kanske...
sen åkte eric och jag till tuna och handlade en nesesär åt mig och han var inne en sväng på jobbet.
Sen hem till honom för att kika  lite på greys och ligga i soffan....
jag har försökt att skjuta upp det i en vecka tre dagar men det går inte längre....
nu ska jag och t och l äta och sen ska t och jag åka till sjukhuset...och jag ska få en plats eller en sal eller vad det nu kallas....dator och n95 är med hela tiden...uppdaterar så fort jag kan...så fort jag vet mer....

nu ska alla hålla tummarna ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart att vi äger=) Allt går bra nu gumman! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback