today...

Idag är det tisdag och det är inte många dagar kvar på vfun för min del. Två dagar av denna vecka har gått och den har redan för min del varit fullspäckad av skola,jobb,promenader och möten. Just nu är det mycket väldigt mycket att stå i. Det gillar jag...det mår jag bra av. Kvällspromenader med Fran efter jobbet ska nu bli en vana och att hinna se eric sisådär en gång i veckan är inte heller heelt feel. Det känns skönt att vfun snart är slut visst jag kommer att sakna barnen men det ska endå bli väldigt skönt. Sommarn är så gott som klar för mig och jag kommer att vara ledig v 23 och v 33 ledigheten efter det kommer ngn gång i vår.... kanske runt påsk om jag har tur...
Eric och jag har pratat om en ordentlig resa våren 09 får se hur det blir med det.Jag är doc lite smått orolig för en sak men hoppas att det löser sig på torsdag... Men nu måste jag fila lite till på mitt projekt pussa kissarna god natt och sova sova sova....


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att gå bra på torsdag gumman! Vi får höras om att kanske ses på kvällen. Puss och kram

2008-04-15 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback