tragiskt???

igår så skulle det alltså gås ut =) med tjejerna efter mycket om och men så travade en trött josephine iväg mot förfesten med de tre favvo tjejerna.
först satt vi hemma hos C.L men så dampade killarna på att vi skulle skynda oss dit så det gjorde vi..när vi kommer fram väntar en tom lägenhet tre fulla killar en gigantisk tv med hockey på och tre trädgårdsstolar...redan där borde jag ha börjat ana oråd...men varför gnälla när det finns alkohol med...vi drack det vi skulle och kilade sedan hem igen till C.L för förfest del 2 fulla och glada går vi ner på staden och krogen vi skulle dansa på...
där kom besvikelsen...

det är nästan tomt på folk musiken är kass... det folk som befan sig där inne var avdankade idrottskillar som drägglade efter små små 89 och 90or som är så på tapeten i sina egna kretsar...åldersnojan slog mig och jag kunde inte sluta tänka på det....det är tragiskt att samma männiksor går ut varje helg till varje folktomma ställe och dansar till samma musik vecka ut och vecka in...
(tackar vet jag vettigt en till sju dagar i veckan häng på innestället perran med den snuskigt trevliga personalen och att efterfesta trotts att man inte ens varit ute utan jobbat kvällen till ära..)

skit i det då vi dansade och hade kul tills...
stället entras av en viss guif spelare ...alla tjejer blir som förbytta och står och mer eller mindre drägglar över stackaren okej känner jag och fortsätter dansa visst killen är snygg det är brorsan hans med...men inte så snygg att jag måste sluta dansa för det...han däremot dansade nog inte så mkt för stackarn kunde inte gå en cm utan att ALLA skulle titta åt hans håll....måste vara jobbigt att vara sådär snygg...vi dansade lite till tillsammans med min lillebror gamla klasskompisar och alla övermakade gymnasie tjejer...

när höjdpunkten på min kväll är när jag på skojj blir fälld av en av snygga kocken (JB)  på jobbets hang around och sedan blir äckligt glad över att den stiliga kocken själv dyker upp.....så anser jag att ngt är lite fel...
väl ute på kroggatan i den stora staden så fibblar jag med mobilen och funderar över vart e tagit vägen och varför han inte hört av sig som han lovat...då kommer han traskandes och följer med oss till kebaben=)jag var på retuhmlr han var skit full det var skojj...
jag tyckte sandra skulle vara mitt kvart över två ragg sandra höll inte med mig och dumpade perelli slängde sin i en taxi för att åka hem och kela med kissen....(!)
när kebabben var slut traskade jag hem för att sova grymt besviken över "it" utegångstället i eskilstunas kassa utbud...
nästa gång jag går dit ska vara lönehelg och jag ska vara sådär äckligt full så att ingen anständig krog hade släppt in mig...

Ikväll blir det middag hos E
och sen kanske ta en öl med hans ""grabbar"" på perran....
det kan blir hur intressant som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback