åsså var de bara fem...

Tove
Nu har hon åkt...
Igen..
Den första av dem,alla ska ju åka nästan iaf...blir Camilla och jag som blir kvar och håller ställningarna.
Åsså kommer ju Eve hem snart med.
Tack för denhär sommaren sa hon så åkte hon iväg..Det känns tungt men samtidigt inte.
En underbar sommar har passerat tillsammans med mina fina de finaste i jag vet.
Nu kommer en tuff höst/vinter/vår och sen blir det sommar igen med lite tur är vi här tillsammans igen.
Jag trodde inte att det skulle kännas såhär tungt,men det gör det... Jag gick upp i lägenheten och grät. Hon lämnar ett tommrum efter sig de gör de alla när de åker...men den glada nyheten är ju att de kommer tillbaka... I jul kommer vi alla att ses vid iaf ett tillfälle allihoppa.Det ska jag se till...
Tove har åkt sen åker Anna,Karin och sist Hanna. Sen kommer Eve hem hoppas hon stannar ett tag iaf..

Det är skönt att veta att även fast vi inte alltid är i närheten av varandra så är det dessa som alltid är närmast hjärtat.

Det är som Tove sa,sommaren är slut nu kommer hösten och en ny termin drar igång med buller och bång. Studie ångest sömnlösa nätter,frukost i farten osv...











Stefan trivs som fisken i vattnet i grekland och Eric är i Norrköping och börjar ett helt nytt liv. Mina fina fina älsklingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback