Höst?!

Är det höst nu?
När blev det höst?
När vi skulle ha fest för stefan i söndags och det började blåsa och regna?
För bara några veckor sen så var det ju strålande sol och vi hade pickninck på stranden....
Satt ute på däck och solade..
Ush ush ush,denna vecka har jag semester och då hade jag hopats så på att få vara ute i solen och få lite energi till den kommade höst...men nej då,regnet öser ner,det blåser och stormar och min höstförkylning har kommit nu..Redan i augusti,vad fan är det för fel?!.
Pumpsen får i samband med flytten flytta längst in i min nya klädkammare och stövarna får träda fram istället...
Så ikväll blir det clubb och bubblande i oasen =).+ att idag var hanna och jag på gymet =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hösten är väl också mysig.. här bidrar vädret med solsken varje dag än så länge ;D peppar peppar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback