Imorgon

Imorgon börjar jag min sjätte av sju terminer på min utbildning.
Enligt den första planeringen som gjordes när jag började på lhs 2006 så skulle jag ha varit klar i Juni 2009.
Eftersom att jag hade vissa komplikationer under vt 2008 så kommer jag inte att hinna bli helt klar till i Juni 2009.
Jag har satt upp ett nytt mål som är mer realistisk. Jag kommer nu att vara klar under 2009. Antingen blir det under sommaren eller hösten 2009 men i dec 2009 så ska jag ha min lärarexamen.
Om jag får vara frisk och ha hälsan i behåll,det är det jag hoppas på allra mest i år.
I höst ska jag läsa matte + ta igen rester från i våras och i vår ska jag läsa special pedagogik och skriva c uppsats.
Nu ska jag sova för imorgon drar det igång på riktigt...
Ht 2008 ...

Kommentarer
Postat av: Karolin

Nu är jag hemma gumman och tar gärna ditt erbjudande om att komma till Etuna snart!! =) Varma kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback