min viktiga låne mobil och jag är sjuk...

Min mobil är broken,första gånen sen i februari måste väl vara rekord. Men med en såndär herrejössös mobil så måste den ju faktiskt funka. Jag har då fått låna en mmobil av  t den är fin fin,en sån med pek penna och den är jätte kul och man känner sig så viktig när man måste peka med pennan för att göra saker =) men idag ska jag hämta min egna riktiga mobil =)

Jag har blivigt genom förkyld och det är inte kul :( men en bra sak är ju att jag är sjuk på min semester och inte en vanlig arbetsdag..tusan oxå regn och förkylning på min semester. Tur att allt drar igång igen med full kareta på måndag så jag slipper fundera på detta någe mer.

Igår var det mys med statt vännerna på perran med världens godaste clubb=) först badade jag och amanda och mimmi tittade på =) sen var det perran och club och efter det varma chips från festival vagnen =) hem och somna framför datorn med film....

idag ska jag träffa t på dagen handla för ikväll och sen bär det av till Slagsta för kräftskiva =) =)

nu duscha och leka med kissarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback