semester???

I natt åkte jag med till arlanda när Peter skjustade Stefan. Jag,Kimi,Stefan och Peter åkte iväg vid halv två i natt...
Givetvis ringde jag runt vid kvart över ett och kollade så att ingen försovit sig/glömt det hela...
Nu har Stefan flyttat bort ett litet tag och vi önskar honom all lycka i grekland...
Det kommer att bli tomt utan honom men han kommer att få det så bra...

Denna vecka är jag ledig på schemat men har väl aldrig haft en sån lång to do lista som nu.
Men jag kommer att ta det lite lugnt denna vecka och ösa på i 280 nästa vecka istället.

Idag fikade jag med sandra som med har semester det var jätte mysigt,men jag hade lite dåligt samvete för jag kunde knappt hålla ögonen öppna för att jag var så trött och sen rusa iväg på möte som gick kalas bra=) 
Det var jätte mysigt att fika med sandra och det kommer förhoppningsvis bli offtare än var åttonde vecka i höst får vi hopps...¨
Gemensamt kom vi fram till att det är ju skönt med semester men att ösa på i högt tempo gör att man orkar mer och inte slöar till;) rätt tänk sånt gillar jag=)


Men nu måste jag sova...är så himla trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback