Söndag...

Med värk i hela kroppen så gick jag hem från jobbet,efter det första passet på statt sen innan operationen.
Jag däckade av trötthet hemma i sängen och sov till halv sju,då började en av mina grannar härja.
Vettiga människor detdär...
Jag somnade om och sov tills Fran kom och hämtade mig. Vi åkte till tuna och köpte fina preseter till Cissi sen åkte vi till henne och fikade goda muffins!! Fran kilade till jobbet och jag och cissi gick på en promenad. Jag var helt off,så trött och så ont i hela kroppen. Sen gick jag hem och sov i några timmar för att sedan inta middag i Mimmis sälskap det var mycket trevligt. Sen kom äntligen hjärtat hem från sin semester då åkte jag dit =)=) och somnade hahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback