vecka 34

Måndag :
planera veckan

Möte med min chef på jobbet.
Handla frukost grejjer
Plugga
Telefonmöte med en annan chef
plugga
träffa t

Tisdag:
Plugga
lunch
visa lägenheten
möte hos min fastighets kontakt
plugga,allt ska vara klart då
tala med min nya hyresvärd
träffa t

Onsdag:
träna
skriva min företags press
träff JJ som jag träffar ca en gån om året
jobba
ev träff med tjejerna

Torsdag:
träna
rensa i lägenheten
luncha med Anna
rensa mer i lägenheten/börja packa
jobba

Fredag :
Rensa i lägenheten
träffa ngn för lunch :
packa

Lördag :
fm:ev fritid,men förmoldligen jobba.
em: jobba

Söndag :
packa klart lägenheten
föreberada allt jag måste inför terminstarten
helst läsa igenom alla fyra matteböckerna.

Alltså: det ska vara färdigpackat och färdiglpluggat och förberett inför flytt,skolstar och företags pressen.
Det ska även vara helt klart inför det ev mötet på jobbet på måndag som jag ska hålla i. Har jag tur hinner jag träffa mina päron en sväng som varit på semester. Hinner jag sen bli frisk under veckan så vore det ju inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback