familjen ♥ över allt...

Nu är våran semester snart slut för denna gång och vi ska åka hem...
Det har varit så bra här dessa dagar och det har verkligen varit underhållande att bo i en liten liten enplansvilla med min fina famil ♥.
Imorgon åker vi hem,detta är oxå hem på ett sätt iof,på samma sätt som att spanien var hem och vårat sommarhus är hem=).

Jag mår väldigt bra och har gjort det i flera månader,det är jag väldigt tacksam över...
Jag trivs i min lägenhet bättre än jag trivts i några av mina tidigare lägenheter och det är jag så glad för=).
Men framförallt trivs jag med mig själv för första gången på flera år...

Det har hänt så mkt detta år.
Och jag vet nu bättre än någonsin,att jag aldrig igen ska släppa någon för nära...
Aldrig lita för mkt på ngn,inte ge för mkt av mig själv till ngn..
Jag har under detta år blivigt sårad och backstabbad så många gånger,att jag kommer spotta blod i flera år framöver,(av de jag aldrig trodde skulle göra såhär)...
Det har gjort så ont,så väldigt ont detta år..Men som med allt annat så växer jag och blir starkare...
Jag trivs som sagt bättre med mig själv än någonsin och mår väldigt bra.
Jag har hittat mig själv och jag vet vem jag är,jag vet vad jag kan och inte kan...jag vet vad jag klarar och inte klarar och det viktigaste av allt. Jag vet att jag klarar mig själv om jag måste,när jag måste.

Men just nu måste jag inte,och det gör mig så glad  ♥..

Min familj är lite finare och lite bättre ♥ A

Kommentarer
Postat av: Karolin

Gumman det är så faccinerande för du och jag har råkat ut för samma sak detta år ser jag. Herregud vi måste ju ses och jag kan ju aldrig ses när du är in my town men jag ivll jättegärna fortfarande komma hem till dig;-). Okej när ska vi boka? Haha VARMA KRAMAR till dig gumman du är stark. Starkare äbstarke Adolf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback