jag fick en vit jul...

En riktigt riktigt vit jul blev det för min del,med familjen.
Det är skönt med ett avbrott och få komma bort.
Men samtidigt inte.
Mina vänner som nu är hemma i stan hinner jag knappt träffa och min tvådagars semester är nu över.
Det är bara att ta fram böckerna och börja plugga igen.
Både för skolan och jobbets räkning.
Det är skönt att vakna och må bra här uppe och inte vakna med årets bakfylla och knappt minnas vad man gjorde inatt...
Igår beställde jag böckerna jag behöver inför nästa termin.
Det är massa snö ute och för första gången på flera år känner jag att jag vill åka skidor,men jag hinner inte...
Jag måste plugga idag och imorgon..
Innan jag börjar med det så kikar jag på en spansk film och inser hur lite spanska jag kan....Det ligger helt klart på min to do lista,att tala flytande spanska.
Nu ska jag ta tag i mig själv och börja plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback