jävla bravida....

I går så ringer granne magnus och härjar,jag svarade inte och sen ringde jag inte upp på fem min och då tror han att jag förolyckats...såklart..
Han säger att han fått brev från bravida och att imorn måste man vara hemma för de ska byta elmätare...
Kan inte gälla mig,jag har inte fått ngt info....
Så jag ringer till D som är fixare här i huset...han har ingen aning om hur vi ska lösa låsning och upplåsning..
Men hos mig ska det bytas och detta får vi lösa ok...
Jag kan inte låsa upp dörren och låta den stå så,för då sätter kissarna tassanra mot dörren och så smiter de ut...
Så jag ringer bravida för att be dem komma innan kvart i nio när jag måste rusa till skolan...
Svarar de på bravida,kan man lämna ett meddelande och i sånt fall...ringer de upp?? nej de gör de inte...
va fan bravida lite fokus här kanske....
Så nu vet jag inte hur jag ska göra,dåligt säger jag bara dåligt...
Jag fick inte ens info om att de skulle komma och så krånglar de såhär..
Nu ska jag och min nyplattade lugg rusa till skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback