veckan börjar med en rivstart...

Klockan åtta var det bara upp och hoppa för en morgonpromenad skulle äga rum.
Det gjorde den oxå gick min vanliga runda det var mkt skönt. (och behövligt med tanke på allt jag åt i helgen...).
Sen var det frukost som gällde och nu har jag suttit på denna stol och arbetat/förbertt och pluggat hela fm.
Har även tagit tag i en sak som jag lovat någon att fixa,hade inte sån stor lust till det nu såhär i efterhan eftersom att vi inte har lika vilkor tydligen...men jag har iaf ryggen fri du gör som du vill....
Känns mycket bra att ha fått så mycket gjort redan.
Resten av dan ser ut som så :plugg,lunch,jobb,möte och förberedelser. Och viktigt samtal!

Resten av veckan ser ut som så :Möte,jobb,hundvakt,dugga,förberedelser,skola,plugg,försöka hinna träffa lite vänner,glöggkväll på söndag och träffa *.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback