aj....

När det gör ont i er så gör det ont i mig...
jag älskar er och ni är mitt allt..
det spelar ingen roll hur många små förvirrade gymnasiebrudar det springer runt ute i världen och tacksamt plockar upp våra rester...
eller hur många killlar/ tjejer som beter sig jävligt illa mot er...
eller inte fattar hur bra ni verkligen är...
hur gammla eller trötta eller icke framgånsrika ni än blir...
hur arga ledsna eller knäckta ni än känner er...
om ni gör dumma saker som ni sen ångrar...det spelar ingen roll...
jag kommer alltid alltid att älska er


Ni är mina vänner mina nära och kära de jag älskar mest och värderar er högst ni som alltid alltid alltid kommer först....

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback