"bara en liten bild inne i tidningen"

Allting är ju relativt och jag hamnar på förstasidan på en av stadens tidningar...
den andra ska man väl säga ;)
image995
image996


Vaknade jätte tidigt idag men låg med kissarna i sängen och mös till tio sen gick jag upp och packade,pass biljett,pengar mm... sen gick jag mot stan och styrde upp med en ny lånemobil..Cissi och jag gjorde sällskap hem sen gick jag på ica... Cissi kom och vi flyttade om i lägenheten och gjorde om så som jag hade det första natten det blev perfekt....och gör att jag får mer plats i hela lägenheten...
Bilder kommer... Snön öser ner och jag ringer till päronen och frågar när bror och jag ska åka imornbitt...
det hela resulterar i att pappa och mammma ska skjutsa upp mig i detta snöoväder... De är bäst...
Eric kom efter jobbet och,jag han och cissi åt middag =) gott gott var det!!!
Eric och jag gick igenom det sista med kissarna efter cissi kilat hem (hon ska jobba gröntischafrulle imorn).. Det känns bra att Eric ska ta kissarna,han känner dem jätte väl och de tycker massa om honom de busar alltid och myser med honom  när han är här...så det känns verkligen jätte bra för mig!!!

Då kan jag slapna av och ha det bra i spanien och veta att de har det bra med Eric.

Nu har jag packat allt + en väska med vinterkläder och skor i om det skulle hända en olycka eller så längs vägen i ovädret...NU ska jag gosa med kissarna det sista och sen sova klockan fyra ringer klockan och jag är sååå glad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback