en av sju dagar..chek...

Den första långa dagen denna vecka är över,mellan nio och sju jobbade jag och var i skolan...
Imorn blir det nog mellan åtta och åtta;)
Idag var jag duktig hade matlåda och allt med mig min goda pasta sallad;D
Ville undvika stan så mkt som möjligt....varför??
KIdsen har ju lov...och nu menar jag inte mina små fina barn som jag ska jobba med när jag blir utexad..
Utan att stan dessa veckor bombaderas av högsadie/gymnasie kids som springer omkring och hänger på stan..
De har ju lixom inget bättre för sig....så då dräller de på stan....cred till de kids som tar sig för och gör saker på lovet!!
En kul sak med detta är ju att nu har jag inget lov jag jobbar för två om inte tre ibland,men när jag är klar med min utbildning så får jag åtta veckors sommarlov,en veckas påsklov och sportlov...+ jullov=) hahhahahha
och då har jag endå pluggat på högskolan för att förtjäna det!!!!

NU ligger jag i sängen har jag gjort i en timme nu jag är helt slut och ska försöka sova senast tio....kissarna busar och är glada att jag är hemma=) har haft en bra dag och jag gillar min studiegrupp massa=)

Imorn blir det banken för hela slanten=) hahahh



du..det är något jag vill säga dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback