News....

Just nu sitter jag i soffan och bloggar från denna min nya fina lap top..
Den är efterlängtad och behövd...
Den är jätte fin och det fins massa nya funktioner och roliga saker att lära sig på den och så har jag ju windows wista =) Och det är jätte coolt jag lovar=)
Den går jätte bra och är jätte snabb och jag älskar den =) den är en sånherrejössös maskin som tydligen är jätte bra men så mkt kunskap har ju inte jag att jag fattar det....hahhah..alla konstiga termer hit och dit gör mig bara förvirrad....hahhah
image1021image1022
(den är svart inte grå...)


annars då: har pluggat och jobbat i helgen med undantag för igår kväll ;)
sovmorgonen imorse var guld värld,har jag tur så kanske jag får lite sovmorgon om en vecka igen till tio som idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback