perfekt dag?!!

jag vakande väldigt tidigt, började plugga direkt..
pluggade till eftermiddagen... gick sedan till ica, jag tyckte jag förtjänade tacos när jag pluggat så bra hela dagen...
så jag lagade tacos till mig och kissarna och så åt vi och hade middags rast...
Sen fortsatte jag plugga och nu förtränger jag tankarna kring allt annat genom att kika på private practice, det som börjar på fyran nästa vecka tror jag...har snart kollat klart på hela säsongen och jag tycker det är jätte bra=)

Det har varit en bra dag, jag har fått massa skolarbete gjort och kvalitets tid med kissarna...
Bästa E har kommit hem i säkert förvara så nu behöver jag inte vara orolig över det längre ;)
Nu bara väntar och väntar jag på att ngn annan ska komma hem...jag blir alltid så nervös när någon är ute och flyger,tror jämt att det ska hända ngt... och då behöver jag dig som alltid berättar om statistiken över att det kraschar fler i bilar än i flygplan...men du är inte här....:/

jag vet inte om alla förstår innehållet av min toppen dag,men jag känner att jag fått ngt gjort att jag uträttat ngt och det mår jag bra av....jag som annars mår dåligt av att vara själv har haft en underbar dag med mina kissepojkar,,,,

Nu ska jag bara ta det lugnt och sova snart....

veckan som kommer är den mest extrema to do vecka sen jag minns inte när....praktiskt och ementionellt.....
vi får se vad som händer..


in i kaklet,på söndag får jag fritid....

jag vet inte om det jag känner är lycka eller lugn?
eller är det för att jag inte är stresad??
eller är det för att jag skjuter upp allt jag egentligen käner...


jag är så tacksam över mina vänner och min familj....

the only way is up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback