Spanien...

På söndag åker jag till spanien, en sista minuten senare och jag är nere i värmen igen....
IGEN??
nej inte igen,nu ska jag till tenerifa, där har jag inte varit någon gång så det ska bli spännande;)
jag har varit med mamma,pappa och henke på mallorca två gånger och hos farmor och farfar fler gånger än jag kan räkna upp såhär....När vi var mindre var vi hos dem en gång om året ungefär , jag åkte ofta på våren och henke på hösten....det kändes spänande och nytt varje gång men även som att komma "hem" det var "hemma" hos farmor och farfar i spanien.... nu är det länge sen jag var där tillsammans med dem och de sålde för ett par år sen..
den sista gången jag var i spanien var med D hössterminen första året på gymnasiet...jag saknar spanien massa och det ska bli så roligt att åka dit igen...fast till ett "annat" spanien...

jag saknar spanien massa,och jag tänker offta på det, en speciell lukt,viss mat,dryck godis och saker man gjorde...med farmor och farfar....jag skulle kunna skriva om alla mina minnen men det skulle ta för mkt tid och plats...
En speciell kina restaurang som vi var på när jag var liten och alltid går tillbaka till när vi är där...
Ett speciellt bakverk som ´jag ska leta efter när jag är nere nu med =) yoghurt, jag har ju min medicin=)
nu ska jag visa ert "mitt" spanien

image994
när henke fyllde ett så var vi nere och firade...
han kröp framför mig och jag gick bakom,fick för mig att jag skulle lyfta upp honom...han var lika kramig då som nu sprattlar till och jag tappar honom han slår i marken i stenplattorna och blöder massa ur hakan...så på alla bilder från hans ettårsdag så har han ett stort plåster på hakan mitt fel:(


nu ska jag röja lite för snart är det pojker kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback