tillbaka till verkligheten och lite bilder...

Idag har varit en lite hattig dag...
04,30 ringde klockan på hotellet bara kliva upp
05,05 arlanda xpress
06,25 sthlm- eskilstuna
08-11 sova
12-13 ner på stan träffa sandra och konstatera att min mobil ej kommit ännu
13-16 skola det var sådär
16.30-20.00 jobba
20.30 ner i sängen trött som få...tankarna maler på i mitt huvud...

nu har jag läst alla bloggar och kollat alla mail omg vad skönt det har varit att bara vara en vecka utan allt detta..
stress press med mera...
tusen tack och massa kärlek till e som tog hand om kissarna de mår så bra så=)
tusen tack till C som hjälpte mig möblera om längenheten så jag kom hem till ett perfket hem där allt inte känns lika snurrigt...

nu bilder från min underbara vecka

image1000
skitväder på airlanda hej då
image1001
äntligen framme sex timmar på planet en och en halv timme vid bagage bandet och jag är ute i det varma fina spanien,träffade även en mamma med två pojkar på planet som härjade rätt friskt med mig jätte kul hade jag med dem skrattade och tiden gick fort
image1002
massa katter fanns det överallt
image1003
på tur
image1004
till stan
image1006
min nyinvesterade keps a la "colombiansk knark kung" jag äger i den ni ska få se
image1007
jag är kung aktar så inte vulkanen får utbrott...
image1008
jag blev jätte brun;)


bilder var efterfrågade och ego som jag är hakade jag ju på vad annars...
image1010
fick en jätte fin väska igår i solen den är underbar och jag älskar den...
nu är jag iaf hemma med mina kärlekar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback