end of the week

Lördag morgon: vaknar kollar klart på hp filmen som jag senare ska skriva ett pm om, går efter mkt om och men upp och gör lite ensam frulle för att återgå till sängen och se lite vänner och klappa kisse.

Fredag kväll: Fest hos hanna, tove,sara jag och hanna äter pizza middag det var gott,resten av gänget kommer men anna som redan återvänt till London saknas.. Eve har kommit hemoch gör oss den äran doc=) de dricker och jag tommy och´nicklas är nyktra... grabbarna grus kör bil och jag har en sjukt viktig jobb grejj idag så jag skulle aldrig vara bakis en dag som denna.... vid tilv är nicklas snäll och skjutsar ner damerna på krogen och mig hem snälla han.

Fredag natt: börjar kika på hp filmen, sen somnar jag en behövlig natts sömn...


Lördag em: vid tre tänker jag börja röra mig mot jobbet så jag har ordentligt med tid att ställa mig innan jag börjar vid fyra.....  Innan det ska jag äta lunch och plugga och det är även vad dagen imorgon kommer att fyllas utav...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback