HJÄLP!!!

image983

Det som inte får hända har hänt,min älskade väldigt nya och sjukt dyra mobil dog idag under ett samtal med Marie. Fixar akuten och min räddare i nöden E kom hit för att kika på den,men inte ens han kunde fixa:( måste tillbaka till butiken med den imorgon prick tolv när de öppnar.... nu har jag typ inga nummer i extra mobilen så snälla smsa mig ditt nr så jag får lägga in det på nytt....det rör ju sig bara om ca 200 nr så det är väl ingen större fara eller??


Cissi var här tidigare ikväll för lite mysigt tjej snack, Enzo däremot trodde cissis fötter var andra svata katter så han härjade med dem...cissi är ju min aldeles egna frukostflinga och var därför tvugngen att kasta in handduken tidigt :( Eric kom och vi kikade på Gudfadern 3 (så vi inte behöver höra stefan pusta och stöna imorn över att han inte sett de tidigare två...)

nej nu ska jag sova så det blir imorn och jag kan styra upp mitt mobil problem:(

Kommentarer
Postat av: Tove

Då är vi två! Min nya mobil är inlämnad IGEN! DEn kom tillbaka i sämre skick än jag lämnade in den och har åkt på backreparation. STÖRIGT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback