i´ll give him and offer he can't refuse

ikväll var det dags det vi pratat om så länge eric och jag....

Gud fadern maratonet startade vi såg första filmen ikväll och ska se de andra två följande söndagar.
Eric har sett filmen tusen gånger och jag inte en enda men jag måste säga att den verkligen var  bra bra bra=)
så han ska få vara gudfar om jag ngn gång får barn och då får han hålla ungen hela tiden i krykan har jag bestämt..

nu ska jag sussa imonr börjar allvaret

 bild: privat
  bild :www.lib.utexas.edu

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra blogg! Personlig, de gillar jag!! Fint du hade skrivit om ditt år! Jättebra!!

Jag kommer tillbaka, lovar!!

Ha de bra så länge!!

Postat av: Josephine

Det är ju ett fint namn! =D

2008-01-07 @ 20:18:39
URL: http://josephineandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback