ikväll

Han är överallt och ingestans,innanför,utanför uppe och nere. han lekar med allt möjligt och ingenting hoppar och busar..han är så full av enerigi Enzo, nu har han tagit med sig Tusse de busar och rullar runt i en stor katt boll här i sängen...nu är de i hallen och hoppar och busar. så fulla med kärlek mina fina kissar...

jag,har jobbat och pluggat hela dan,bjudit marie på lunch och beställt 2 par nya brillor....
varit en sväng på jobb nr tre och hälsat på mina vackra kollegor;)

jag hoppas mina böcker kommer snart så jag kan börja plugga....

nu,jag vill ringa men jag borde inte jag lägger ifrån mig mobilen...vill jag verkligen ringa??

idag pratade jag med anna,wille busa i bakgrunden och på söndag ska jag träffa dem <3

jag borde,klippa lugg eller göra ngt annat drastiskt...
för jag behöver en förändring...


snart försvinner du,föralltid ur mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Karolin

Lugg är snyggt=)

Postat av: Anonym

vem ska du ringa?

2008-01-17 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback