lugn lördag...

Eftersom jag dels är sjuk och eftersom att Enzo kom i torsdags så är jag hemma även idag, för att bli frisk och för att se till så att det funkar bra mellan pojkarna. Det har gått jätte bra hittills och de har massa kul ihopp. Tusse mår bra av detta det märker jag redan. Det är bra för mig att vara hemma och ta det lite lugnt,den kommande terminen är den tuffaste på utbildningen så då borde jag bara uppskatta lugnet jag har över helgen. På måndag ska jag fixa lite saker från terminer innan och igår beställde jag alla böcker jag behöver denna termin.
En sak som är lite trist när jag är hemma såhär är att jag får massa tid över att tänka på saker och ting och det vill jag inte...
Får se om jag ska hitta på ngt ikväll eller bara vara hemma med kissarna.
image972
hittills har jag mestadels legat i sängen,jag känner mig inte lika häning som innan men
har lika svårt att prata som innan..då kom pojkarna och gjorde mig sällskap och myste med varandra
image970
just nu så busar pojkarna i hallen.jag blev lite orolig att det gick lite för villt till,så jag skulle ta bort Enzo en stund. Den enda det gick villt till på var mig
och nu blöder min rivna hand...image971
här vilar pojkarna där de har full koll på varanadra

image969
I torsdags kväll så började de leka tillsammans direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback