MIN KURSLITTERATUR/MOBIL TELEFON OCH HEMLIS!!

MIN KURSLITTERATUR ÄR JU NU TVÅ VECKOR SEN!!!
igår följde jag den på nätet och såg att den kommit till ica,jag gick från jobbet en halvtimme tidigare för att hinna hämta böckerna... när jag kommer till mitt ica så visar det sig att böckerna kommit till ica ghetto n...
jag svär och går hem,men det ica ligger på vägen till skolan och alla ica öppnar väl åtta tänker jag..halv nio går jag iväg i ösregnet för att hinna...när jag kommer fram öppnar de nio...
vi fick sluta tidigt från banken idag, så snälla johanna skjutsar mig till ica....tjugo över sju kliver jag in och de har stängt sin post del klockan sju....hade det inte varit fd "allas högstadie kärlek basketspelare " som stått där hade jag gått i taket.... så jag gick hem.....


när jag kom hem så damp jag ner i soffan hos kissarna och enzo hoppar upp på laptoppen och 6 och T tangenterna flyger bort fan tänker jag men lyckas pilla dit dem....
jag är så trött att jag inte vet vad jag heter och nu har jag varit på the phone house två gånger idag för min mobil kanske inte skulle hinna komma innna fredag men nu har de lovat att fixa åt mig....

ikväll blir det tidig säng för imorn har jag massa saker att styra upp med....

idag hände ngt kul :D det roligaste faktiskt berättar imorn...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback