Nobody´s Wife

Just nu så, ligger jag i min säng och snorar. Tittar på pojkarna när de leker och ska snart börja plugga.
Sen ska jag bjuda ngn jag tycker om på lunch och ikväll kommer Eric igen och vi ska se på lets dance och äta gott och dricka gott. och leka med kissarna. Stefan kommer med när han har slutat jobba.Vi ska göra desert med min
julkalpp jag fick av brorsan igår. Igår avslutade jag min fjärde av sju terminer på lärar utbildningen det känns bra.

Just nu så är jag inte i västindien. På en kritvit sandstrand med blommor i håret och en vit skräddarsydd klänning.
Jag hör inte vågorna slå mot stranden och idag är inte en av de största dagarnar i mitt liv.

Jag mår bra endå och är så tacksam över alla mina fina vänner som finns här runt omkring mig. I år har jag inte lagt några nyårslöften förutom ett. jag ska ta mer tid för mina vänner och min familj så de vet hur mkt jag verkligen uppskattar och älskar dem.


080111 idag är det fem år sen jag gjorde ett val som kom att förändra mig som person och även hur de kommande fyra åren i mitt liv skulle se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback