Nu är han äntligen här!!

Jag har funderat på det ett bra tag fram och tillbaka,tusse är mkt ensamen nu och det gillar jag inte. Jag skulle vilja ha mera fritid men det har jag inte. Så jag har funderat på att skaffa en kompis åt honom. Idag var jag och hämtade honom lilla Enzo,han är så liten och så fin. Jag var rädd att det inte skulle funka med honom och tusse. Men nu har de lekt och busat i sex timmar och allting har funkat så jätte bra,Enzo har anpassat sig bra till sin nya miljö och Tusse är nyfiken och följer efter och luktar på honom. Enzo går omkring och luktar och känner på allt han hittar.
Eric var här och vi fikade och pratade skit och lekte med kissarna,de tyckte det var kul att ha recer bana i soffan där eric och jag satt. Erics päron var förbi och kikade på kissarna,då blev de glada för uppmärksamhet. Nu har enzo fått lite ro och ligger i sin korg...hoppas tusse med gör det snart. Tror de är bra att de får vila liten stund nu.
Själv är jag genomförkyld och har mega ont i halsen,inte alls kul. Men nu ska jag vara hemma med kissarna tills måndag och hoppas kunna bli frisk under tiden.
Idag redovisade Sandra och jag vårt arbete och avsluta därmed den fjärde av sju terminen på lärarutbildningen. Skål till oss. Det var en mkt skön känsla att gå hem från skolan idag.
Nu ska jag ta hand om mina fina pojkar.
image966
image965
image964


Kommentarer
Postat av: Jennifer

söt kisse

Postat av: Tove

Vilken söt! :) Men hur ska vi nu våga komma hem till dig när det finns två vildar? Puss!

2008-01-11 @ 08:45:48
URL: http://toverundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback