sömntuta...

jag sover aldrig länge,jag har inte ro till det. Idag vaknade jag tjugo i elva...men jag tror jag behövde det med tanke på att alla andra som var här i förgår sov till minst tolv och jag klev upp vid tio för att städa och dona så....
då var det bara upp och hoppa in i duschen och dona med frulle,det har jag inte ätit på kanske två veckor (!). Fram med alla skol saker och slå sig ner i soffan för att börja plugga,ja det är vad jag kommer att göra hela dagen  idag och imorgon och kanske även på fredag får se hur det går...inte så kul med terminen slutar nästa vecka sen är det en vecka ledigt från skolan sen drar det igång igen....:/

nu plugga.....

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha va bra att du blev det, det ska du bli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback