To do


Planerings freaket är tillbaka jag har ju minsta lilla grejj uppskriven i min fina kalender för 2008, men det kan ju vara kul för omvärlden att se vad jag har för mig med...så ny nu punkt i bloggen..

To do v 2

jobba på banken
igen efter jul/nyårs uppehåll
plugga med sandra 
redovisa engelska
+ lämna in engelska tenta
göra klart rapporten med sandra och redovisa och lämna in den
laga mat själv (för jag kan om jag vill tror jag)
bli bjuden på middag
möte om skidskolan
hämta hem enzo
kolla upp skrivare till datorn (behövs verkligen)
ha en "lugn" helg med plugg och mys med tusse och enzo
erbjuda mig som flytthjälp (men jag är så klen så..hahha)
filmkväll på söndag med eric gufadern 2
hoppas hinna träffa hanna innan hon åker
hoppas hinna träffa cissi
titta på nya glasögon med mamma


ja så ser min vecka ut mina vänner,nu ska jag läsa igenom engelskan igen och vara tyst för jag är väldigt hees..

jag slog mitt personliga och allas rekord på jobbet idag...(jag är den som leder rekord ligan)då ringer jag till mamma och säger:
-mamma jag är bäst
-ja jag vet det,men varför?
-för jag slog  mitt rekord med sex bokningar
-oj vad bra josephine grattis...
-visst är jag bäst
-ja det är du
-men nu har är jag så hes så nu måste jag gå hem
-ja gör det hej då..
-hej då mamma


jag säger offta till mina päron att jag är bäst,det är jag inte inte på allt som jag skulle vilja vara iaf men idag ägde jag och det gör mig glad glad glad.


Kommentarer
Postat av: Marie

ENZO är det eriks dumma påhitt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback