Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn

Idag har jag gjorde något som jag inte gjort på flera år tror jag,hm jag minns knappt när...
Min sjukskrivning är nu helt och hållet över och jag får göra vad jag vill ;) Så idag så var jag ute och sprang,jag är extremt stolt över mig själv!!! Jag sprang inga dumma flera flera mil,jag spran inte långt alls men jag sprang och det ska jag nu rub in ya face jämt! Jag hade ett mål och jag spran så långt jag skulle sen höll jag på att svimma för jag hade inte ätit ngt frulle innan och back in the days gick det alldeles utmärkt att äta frukost efter man tränat men nu näe tydligen inte...
Nu ska jag ducha och sen ska jag träffa Marie för lunch ska bli så kul ha inte träffat henne sen vi var på sjukhuset tillsammans ;). Och  ikväll är det utgång med tjejerna ;)  Den bättre hälften är ute och åker på de sju haven så honom får man ju inte se förens tidigast imorgon;)
Imorgon händer en annan väldigt rolig sak=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback