har du nya skor??



Bilderna är tagna i förra veckan,när man sätter bilderna bredvid varandra så ser man skillnad en stor skillnad..
Efter sex måndaders försök till en förändring något annorlunda så bestämde jag mig för att färga tillbaka håret svart.
Mina föräldrar specellt mamma har tjatat sen dag nr ett snälla du kan du inte bara färga håret mörkt igen...
Det vart för krångligt att hålla på och bleka håret hela tiden så jag tog tag i saken och tänkte,nu färgar jag det svart så blir mamma och pappa lite glada=) Jag kommer till jobbet i måndags den första jag möter är mamma,hon säger ingenting och där står jag och ler fånigt...MAMMA JAG HAR SVART HÅR!!!! jaaaaaaaa det var det som var skillnad jag tyckte det var ngt...fint du är säger hon sen...idag kom pappa förbi han tittade på mig en stund sa inget och gick in till mamma han satte sig ner så gick jag in och kramade honom,han tittar på mig och jag ser att han tänker att ngt är annorlunda,men han ser inte vad...PAPPA JAG HAR SVART HÅR!!!jaa det har du ja...sist men inte minst möter jag Henke efter jobbet,vi står och pratar lite och han ser ju ingenting HENKE JAG HAR SVART HÅR!!! visst fan säger han då....
Så mycket för allt tjat och gnäll om att man är finare i mörkt hår... En extra guldstjärna i kanten till tobias,eric,camilla och sandra som såg detta direkt utan att man behövde påpeka detta...
Inget av detta är min naturliga hårfärg,den hade jag inte visat på flera år förens jag i höstas kom på att jag ville se hur den såg ut

såhär brunt och inte alls speciellt kul...


nu är frågan kort eller långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback