hur tänker hon då...

Hon sitter och pratar och pratar om förhållande och förtroende...
Att man måste ju faktiskt låta sin bättre hälft åka iväg med sina vänner/gå ut på krogen...Och vem är så patetisk att de skulle förbjuda det?? så skrattar hon och gör sig lustig över dessa som inte tillåter det fult ut,,,Fan vilka patetiska männsikor som inte tillåter sånt,så maler hon på om att förtroende är a och o i en realtion...

Och samtidigt så kan jag inte sluta tänka,men fattar hon inte att hon bara är pinsam när hon håller på? och tjatar om att hennes bättre hälft får göra allt detdär för att de har de ju så bra tillsammans...När alla alla som sitter där och lyssnar vet exakt vad han har för sig när han går ut på krogen mm... Hon kanske inte skulle släppa iväg honom hit och dit och kanske skulle hon ha lite koll på vem han msnar och smsar med...jag vet att hon inte är dum hon kanske bara blundar för sanningen men jag vet att hon vet..det syns på henne på lång väg...men vad vet jag fan vad pinsamt det vore om man skulle känna sig bortjord inför andra,ellerhur?? man kan inte lära gammla undar att sitta specielt inte denna,han är inte sig själv utan allt detta...inte samma lixom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback