Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån en rörelse i ögonvrån...

Igår hade jag lunch med stefan och eric. Det var så länge sen vi sågs bara vi tre och det var så kul ;)
Vi har beställt maten jag kötbullar,stefan toast och eric pasta...Eftersom att stefan var sen som vanligt
så han ju eric bli mer hungrig än vanligt detta resultarade i... Att vi beställde maten samtidigt stefan och jag får var
och erics ska dröja lite,det dröjer lite sen börjar han gnälla om det... Han går inte för att kolla upp det,då kommer hans mat...
Stefan och jag sitter och äter och börjar  bli klara,då har eric inhalerat all sin mat och smakat på våran och då tittar stefan på eric och säger... Nu vet jag varför du fick in din mat sist,jaha vaför då säger eric...
- För att vi alla tre skulle vara klara samtidigt... hahha ...
Sen går vi hem till mig och kollar på stac filmen stefan storgråter och blir rörd på exakt rätt ställen.. eric är matcho fäller inte en tår och leker med kissarna istället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback